Reklamační list naleznete ke stažení zde.
Reklamovat lze pouze zboží zakoupené na webu https://www.madehracky.cz
Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, kontaktem a číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz,
reklamační list naleznete zde.
Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: MaDe, spol. s r.o., Knínická 2104/11, 66434 Kuřim , poštou nebo přepravní společností
Reklamaci nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata.
Popis reklamačního procesu MaDe spol. s r.o.
1) Zadání reklamace a přidělení reklamačního čísla
2) Přijetí zboží, kontrola technikem, oprava v servisu, výměna zboží nebo vrácení kupní ceny
3) V průběhu reklamace jste informováni a vždy přesně víte, v jakém stavu je
4) Reklamaci řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle do 30 dnů
5) Dotazy k probíhajícímu reklamačnímu řízení směřujte pouze na e-mail rma.b2b@madehracky.cz
Co potřebuji k reklamaci?
Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží pošlete poštou, nezapomeňte přiložit průvodní dopis, ve kterém podrobně popište závadu a uveďte kontakt na vás.
Je potřeba poslat i příslušenství?
Ano
Potřebuji originální obal k výrobku?
K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet.
Co když přijde zboží poškozené?
V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních dopravců prodávajícího, je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího, pozdější reklamace nebudou akceptovány.
Zboží chci vrátit
Informace naleznete v sekci Odstoupení od kupní smlouvy
6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ust. § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
6.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li toto ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
6.3. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
6.4. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
Reklamační list naleznete ke stažení zde.