Nahrávám...
Aktualizuji zobrazený obsah
    Hledat
    Logo firmy (zobrazí úvodní stránku)
    Porovnat Košík

    Andy - dodatečná témata k tisku

    Jsme rádi, že se ti náš robot Andy líbí a hledáš způsoby, jak si s ním užít ještě více zábavy při hraní :)

    Právě jsi oběvil/a další hry, které si společně s Andym můžeš zahrát, níže na odkazech je nalezneš.

    Příjemnou zábavu !

     

    Poznej, kde žijí tvá oblíbená zvířátka!

    Andy - hra zvířátka

    1. Vyber jednu kartu se skupinou zvířátek.
    2. Rozmísti všech 11 hracích karet s jednotlivými zvířátky na podlahu lícem vzhůru tak, aby vytvořily obdélník 3 x 4 karty, přičemž v jednom rohu bude karta chybět (je jedno v kterém).
    3. Jako startovní čtverec použij jednu z karet se skupinou zvířátek a umísti ji do prázdného rohu obdélníku. Dítě musí Andyho naprogramo­vat tak, aby posbíral zvířátka uvedená na kartě se skupinou zvířátek. Na pořadí nezáleží.
    4. Postav Andyho na střed startovní karty a přesuň přepínač do polohy ,,15 cm". 
    5. Stiskni tlačítko GO a poté naprogramuj potřebné pohyby k nalezení všech karet. Když má být Andy nad hrací kartou s hledaným zvířátkem, stiskni při programování tlačítko pauzy.
    6. Znovu stiskni tlačítko GO a sleduj, jak Andy vyplní tvé příkazy.
    7. Posbírej zvířátka, na kterých se Andy zastavil, a podle karty se skupi­nou zvířátek ověř, jestli bylo programování správné.

    Najdi tři ingredience tvého oblíbeného jídla!

    Andy - hra jídlo

    1. Vyber si jednu kartu s hotovým jídlem.
    2. Rozmísti všech 9 hracích karet s ingrediencemi lícem vzhůru na podlahu do čtverce 3 x 3 karty.
    3. Jako startovní čtverec použij jednu z karet s hotovým jídlem a umísti ji vedle jakékoliv okrajové karty čtverce karet s ingrediencemi. Dítě musí Andyho naprogramovat tak, aby posbíral vždy 3 ingredience zobrazené na kartě s hotovým jídlem. Na pořadí nezáleží.
    4. Postav Andyho na střed startovní karty a přesuň přepínač do polohy ,,15 cm".
    5. Stiskni tlačítko GO a poté naprogramuj potřebné pohyby k nalezení všech karet. Když má být Andy nad hrací kartou s hledanou ingredien­cí, stiskni při programování tlačítko pauzy.
    6. Znovu stiskni tlačítko GO a sleduj, jak Andy vyplní tvé příkazy.
    7. Posbírej ingredience, na kterých se Andy zastavil, a podle karty s hotovým jídlem ověř, jestli bylo programování správné.