Aktualizuji zobrazený obsah |
Jsme rádi, že se ti náš robot Andy líbí a hledáš způsoby, jak si s ním užít ještě více zábavy při hraní :)
Právě jsi oběvil/a další hry, které si společně s Andym můžeš zahrát, níže na odkazech je nalezneš.
Příjemnou zábavu !
Poznej, kde žijí tvá oblíbená zvířátka!
1. Vyber jednu kartu se skupinou zvířátek.
2. Rozmísti všech 11
hracích karet s jednotlivými zvířátky na podlahu lícem vzhůru tak, aby vytvořily
obdélník 3 x 4 karty, přičemž v jednom rohu bude karta chybět (je jedno v
kterém).
3. Jako startovní čtverec použij jednu z karet se skupinou
zvířátek a umísti ji do prázdného rohu obdélníku. Dítě musí Andyho
naprogramovat tak, aby posbíral zvířátka uvedená na kartě se skupinou
zvířátek. Na pořadí nezáleží.
4. Postav Andyho na střed startovní karty
a přesuň přepínač do polohy ,,15 cm".
5. Stiskni tlačítko GO a
poté naprogramuj potřebné pohyby k nalezení všech karet. Když má být Andy nad
hrací kartou s hledaným zvířátkem, stiskni při programování tlačítko
pauzy.
6. Znovu stiskni tlačítko GO a sleduj, jak Andy vyplní tvé
příkazy.
7. Posbírej zvířátka, na kterých se Andy zastavil, a podle karty se
skupinou zvířátek ověř, jestli bylo programování správné.
Najdi tři ingredience tvého oblíbeného jídla!
1. Vyber si jednu kartu s hotovým jídlem.
2. Rozmísti všech 9
hracích karet s ingrediencemi lícem vzhůru na podlahu do čtverce 3 x 3
karty.
3. Jako startovní čtverec použij jednu z karet s hotovým jídlem a
umísti ji vedle jakékoliv okrajové karty čtverce karet s ingrediencemi. Dítě
musí Andyho naprogramovat tak, aby posbíral vždy 3 ingredience zobrazené na
kartě s hotovým jídlem. Na pořadí nezáleží.
4. Postav Andyho na střed
startovní karty a přesuň přepínač do polohy ,,15 cm".
5. Stiskni
tlačítko GO a poté naprogramuj potřebné pohyby k nalezení všech karet. Když má
být Andy nad hrací kartou s hledanou ingrediencí, stiskni při programování
tlačítko pauzy.
6. Znovu stiskni tlačítko GO a sleduj, jak Andy vyplní
tvé příkazy.
7. Posbírej ingredience, na kterých se Andy zastavil, a
podle karty s hotovým jídlem ověř, jestli bylo programování
správné.